daar gaan we!

Gister eerst natuurlijk afscheid genomen van me lieve familie en vrienden. Het ging eerst even zwaar door me neefje, daar heb ik echt een hele hechte band mee dus dat was even traantjes. Op schiphol eenmaal aangekomen was ik erg cooltjes en nuchter, vond t allemaal wel prima.

Eenmaal bij de douanen aangekomen moest mijn moedertje huilen haha vond t echt verschrikkelijk om te zien want toen ik een maandje naar indonesië ging was ik de gene die moest huilen.

7 uur gingen we vliegen, de reis was goed verlopen en werden om 9 uur netjes gehaald door het bedrijf in girona. Eerst koffers halen.. ohshit! Mandy was dr koffer kwijt.. athans dat dacht ze. De mensen van de koffers vonden t blijkbaar een beetje apart dat ze zoveel handdoeken boven op had liggen en hebben haar slotje enzo afgebroken.. aardig zeg.

onderweg naar ons appartement zijn er heel wat dingen uitgelegt door onze begeleider jusep hele lieve gozer is het echt onze papa eigenlijk.

eenmaal in t appartement konden we onze huisgenootjes ontmoeten, eerst denk je *slik* maar ik pas me toch zo snel aan t kwam gewoon helemaal goed. Omdat we vandaag vrij waren gingen we gister lekker een avondje stappen waar ik opeens me klasgenootjes tegen kwam! Daar was ik echt ontzettend blij mee, toen zijn we met hun groep en mijn groep wezen stappen echt een DRUKTE maar HEEL gezellig :D

Vandaag half 9 wakker geworden.. vraag niet hoe want normaal ben ik de gene die t langste ligt! Dus ben ik maar me koffer helemaal wezen uitruimen, boodschappenlijstje maken, troepjes opruimen en zo even afwassen en schoonmaken.. mijn familie zou vast wel denken HUH .. JIJ?! maar idd haha dat ga ik even doen.

dus dat was t weer

Come what may
en op naar t volgende verhaal.

Adioss.

Reacties

Reacties

wendy visser

Nou lucky de eerste avond zit er op, ik schik er van dat je aan de schoonmaak bent, gelukkig dat je het daar wel doet anders leef je dadelijk in een zwijnestal (jou wel bekent met je eigen kamer!) nou veel plezier vandaag hier is het waardeloos weer en jij hebt het wat beter, ik moet nu naar de tandarts!!

kus mam

opa

ik hoor het al gaat goed, zorg dat je goed nadenkt voor je wat doet,als je denkt is niet goed niet doen.

Nelis kaffa

Hallo lucky hier een berichtje van dad
Je moet ons even laten weten welk hotel
Je gaat werken en welk app je nu zit ok
Nou hier in de tuin is het een kale bedoeling
De steiger is eindelijk weg en je moeder
Heeft het tuin stel verkocht gezellig he
We zitten nu veel te skypen met hannes
En peter oma sammy dus we zijn lekker
Bezig even onze gedachten ergens nieuw
Op richten het is nu echt stil thuis hoor
Zonder jou maar ja dan maar op deze.manier
Contact nou kusjes

sam, don en je allerliefste neefje

hey mutsie,

fijn dat je het zo naar je zin al heb..
ik las op hyves dat je vast had gezeten in de lift ach ach ken ook alleen weer jou overkomen hahah
je heb de smaak ook aardig te pakken met stappen zag ik je heb gelijk ook dalijk ben je misschien wel te meo om te gaan stappen offfff je krijgt het heel relax;)
jaytje snapt er nog steeds niks van dat je weg bent als ik zeg tik is op vakantie krijg ik alleen tikketie thuis of tikketie school haha..
nou schat kijk uit daar doe niets wat ik ook niet zal doen als het niet goed voelt doe het dan niet! en als er iets is bellen we zijn zo bij je.. ik hoop dat je heel veel leert en geniet van dit avontuur

we denken aan je houden vvan jou en voor je het weet zien we elkaarrrr

dikke kus van onsssss en knuf en neussie van jaytje

ps vergeet niet een beetje zon op te sturen want je heb echt alles meegenomen hahaha

Oma mertens

He lieverdje,
Wat een verhaal weer het kon Niet uit blijven zo een begin van je verblijf daar er moest wat gebeuren .
Wat een giller. Ben blij dat het leuke men
sen zijn op je kamer. Stuur even een beetje zon het is hier brrr. Maar goed bij mam kunnen we niet in de tuin zitten mam heeft de banken.verkocht. Oja en dat poetsen schrok me dood , had je daar niet eerder mee kunnen beginnen waren er boven geen bommen ontploft ha ha.
Denk bin les wat je doet goed na, en is er wat gelijk bellen . Nou stoere dikke kus. Van hier omi xxx adioss amigaxxx

omi mertens

Hoi ,hoi,
Goedemorgen hoe gaat het daar???
Alles spic en span in het appartement???
Heb je alles goed op ge ruimt ,maar ook je telefoon en lappie niet vergeten op te laden ,he,als je gaat slapen.
En vergeet ook je wekker niet te zetten.anders kom je nooit op tijd.
Gisteren geen bericht van je vernomen ,alleen opa had een berichtje ,waren jullie de buurt aan het verkennen.
Ja ja volgens mij is dit gewoon een vakantie en geen werk plek ha ha
Nou kijk maar uit wacht wel tot ik weer wat lees voer van je tegen kom.
Dikke kusss en blijf je hersens gebruiken en goed na denken bij alles wat je doet .
Dikkke kusssssssssssss klapzoen x x

sam don en jayden

hey truus, moet je dit wel bij houden he zit elke keer te kijken maar niets nieuws helaas.. was wel benieuwd naar de lift enz hahaha.. nou hier verder weinig spannends alleen dat don en ik volgende week in het publiek mogen bij de pain game hahah erg leuk de hele dag opnames nou we keep in touch xxx

opa

nou iedereen zit in zak en as,zitten maar te hyve,en te mmsen. ga ik maar op mijn geld zitten samen met igor. heb je al in de zon gelegen,lekker bij bruine,kan je hier niet,hierhangen ijspegels aan de bomen. nou meid maak er wat van daar. namoegnas nagasma ajuus.opa

Nelis kaffa

Hallo Lucky, nou het lijkt wel de website van de familie want jij schrijft er bar weinig op zo kunnen wij niet meeleven in spaanse sfeer dus write something back girl catch you later or not bye bye xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!